czwartek, 25 lutego 2021

Piosenka- W układzie słonecznym

 W Układzie Słonecznym wirują planety

Wszystkie w innym tempie, okrążają Słońce Różnią się kolorem, masą i rozmiarem Lata lecą, one stale kręcą się wytrwale Merkury, to ja! Jestem pierwszy i najmniejszy Moją powierzchnie pokrywają ogromne kratery Z własną pogodą nie umiem dojść do zgody W dzień jest mi gorąco W nocy bardzo marznę, brrr Mam na imię Wenus Jestem druga w kolejności U mnie nieustannie upał jest bezlitosny Wiruję wolno, nigdzie się nie śpieszę I bardzo jasno świecę się na niebie Tu Ziemia! Witam serdecznie! Czuję się świetnie Zamieszkują mnie roślinki, zwierzątka i ludzie Jestem trzecią planetą od Słońca Moja atmosfera jest cudna Mam dużo wody, więc śmiało wpadnij ochłodzić Hej tu Mars, planeta numer cztery Bardzo się czerwienię, jestem cały zardzewiały Mam najwyższe góry i od groma pyłu A! Nic nie widzę, znowu leci mi do oczu! W Układzie Słonecznym wirują planety Wszystkie w innym tempie, okrążają Słońce Różnią się kolorem, masą i rozmiarem Lata lecą, one stale kręcą się wytrwale Joł, joł, Jowisz, największy olbrzym gazowy Piąty od Słońca, na pewno nie przeoczysz Choć moja masa jest potężna niezwykle To z wszystkich planet kręcę się najszybciej Siemanko tutaj Saturn, też się składam z gazów Po moich pierścieniach poznasz mnie od razu Wirują w nich kamienie, pył i sporo lodu Jestem szósty od Słońca, w głowie to zakoduj Cześć, to ja, lodowy gigant o imieniu Uran Na mnie jest najniższa temperatura Słynę z bladego, błękitnego koloru Jestem siódmą planetą i wiruję na boku Na koniec ja swoje trzy grosze wtrącę Nazywam się Neptun i najdłużej okrążam Słońce Tworzę huragany co powalą wszystko Więc nie zbliżaj się zbytnio bo cię zdmuchnę jak piórko W Układzie Słonecznym wirują planety Wszystkie w innym tempie, okrążają Słońce Różnią się kolorem, masą i rozmiarem Lata lecą, one stale kręcą się wytrwale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz