Dyżur telefoniczny dla Rodziców :
M. Andruszkiewicz: Poniedziałek (11:00- 11:30) Piątek
(10:30- 11:00)
B. Cieślukowska: Poniedziałek (11:30- 12:00)
Środa (11:30- 12:00) Piątek
(11:00- 11:30)
WITAM SERDECZNIE RODZICÓW
I WSZYSTKIE ŻABKI!!
Zabawa ruchowo- taneczna przy piosence „Pszczółka Maja”
Spontaniczna zabawa taneczna Rodzica i Dziecka
Ćwiczenia
ortofoniczne.
Łączenie
wydechu z wymową pojedynczych głosek przez powtarzanie sekwencji: Leci osa koło
nosa – bzbzbz…
Zabawa
integrująca „Bąk”
Dziecko i Rodzic
trzymają się za ręce i chodzą po dywanie
. Na hasło stop zatrzymują się i mówią: Pierwsza godzina – bąk
śpi! Druga godzina – bąk śpi! Trzecia godzina – bąk śpi! Czwarta godzina – bąk
wstaje! Piąta godzina – bąk łapie! Po tych słowach rozbiegają w różne strony strony . /Stwarzanie atmosfery radosnego ożywienia i dobrej zabawy.
„Lubię leżeć na trawie” – słuchanie wiersza U.
Piotrowskiej
Lubię leżeć na trawie,
tutaj jest tak ciekawie.
Przyleciała biedronka,
wita inne stworzonka.
Motyl siada na
ziołach, obok kręci się pszczoła,
nie ma czasu na
plotki, produkuje miód słodki.
Nie uwierzysz, kolego,
idą mrówki gęsiego,
każda niesie zapasy do
mrowiska pod lasem.
Skacze hop! polny
konik, woła, by za nim gonić.
Wolę leżeć na trawie,
tutaj jest tak ciekawie.
Rozmowa
z dziećmi na temat tekstu. Przykładowe pytania:
- O kim opowiada
tekst?
– Kogo można spotkać
na łące?
„Biedronka”- malowanie patyczkiem higienicznym lub paluszkiem
zainspirowane piosenką „Biedroneczki”
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!
Opracowała i opublikowała – Anna Bogdan
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz